Wat onze skiërs zeggen
De skilessen, skibegeleiding en ook de kidsclub waren super. Prima service! hotel was top! Culinair heel goed. Wellness en zwembad een pareltje! skigebied ideaal voor families.
Barabara D. uit WaregemJe hebt hier het gevoel op privépistes te skiën. Het is een klein, rustig gebied met steeds dezelfde toeristen waar je je kinderen alleen kan laten skiën. Het is hier telkens zoals thuiskomen. Bovendien ligt het hotel uitzonderlijk goed en heb je het gemak om ‘s middags even te gaan uitrusten. De pistes zijn ook voldoende uitdagend voor goede skiërs. De wellness in het hotel is ook uitstekend evenals het eten.
Dirk S. uit Herk-de-StadHeel fijn hotel, zeer vriendelijke bediening, mooie en goed uitgeruste kamer, leuk binnenplein voor de kinderen, prima buffet met voldoende groenten. Toffe skimonitoren met de juiste klik voor elk kind. Heel vriendelijke reisleider en monitorengroep. Namiddag skibegeleiding voor de gevorderden werd ook zeer gesmaakt door onze oudste zoon. Genoeg mogelijkheden voor elk skiniveau, mooie pistes, goede eetgelegenheid op de piste. Fijne dagindeling met mogelijkheid vroeg te eten en op tijd bed in te gaan.
Marnix A. uit Grote Brogel - Boscone Suite Hotel ItaliëEen goede verhouding tussen skiën, ontspannen, wellness, culinair genot en een leuke compagnie. reservaties in berghutten, après-skibar flexibiliteit van hotel en begeleiders.
Goede sfeer tussen klanten en monitoren. Goede organisatie. Vriendelijk personeel in hotel. Oostenrijkse gezelligheid.
Christophe N. uit Elversele
