Wat onze skiërs zeggen
De begeleiding is top! Discreet aanwezig maar beschikbaar wanneer nodig. Alison en Dave voelen perfect aan wat leeft in de groep en wat nodig is.
Daphné G. uit HammeToffe groep en goed hotel. Kids vonden skiles, opvang etc. fantastisch. We hebben lekker gegeten. Goede skileraar!
Ilse G. uit BouwelGoede sfeer tussen klanten en monitoren. Goede organisatie. Vriendelijk personeel in hotel. Oostenrijkse gezelligheid.
Christophe N. uit ElverseleLeuke totaalervaring - aangenaam hotel met leuke bar, lekker eten en goede wellness. Overzichtelijk skigebied dat net groot genoeg is voor een week.
Robbie T. uit Linden - Hotel Salzburger Hof OostenrijkMooi hotel, prachtig zwembad en super wellness. Eten was prima. Kamer was heel mooi en modern. Nadine was een fantastische oppas in de kidsclub! Skimonitoren waren goed, stipt, verantwoordelijk en sympathiek.
Pieter L. uit Mol
