Wat onze skiërs zeggen
Tweede maal in Nock resort , dus we zijn overtuigd van het hotel. De begeleiding deed wederom hun uiterste best om het naar onze zin te maken , en is hier zeker in geslaagd. Een fijn team van moni's en onze dochter was zeer onder de indruk van haar skileraar, de jongste van de bende.
Pieter V.S. uit Wijgmaal - Hotel Nock Resort OostenrijkDe Nederlandstalige skilessen voor de kids waren een topper! De kids hebben genoten! Leuke combi van enerzijds skiën op ieders niveau in de voormiddag en samen dingen doen in de namiddag. Skiën vanaf uitgang hotel maakt alles zoveel comfortabeler. Er werd regelmatig gepolst naar tevredenheid.
Johan S. uit Duffel - Hotel Nock Resort OostenrijkIk wil nog even vermelden dat de reis naar het Nock Resort te Bad Kleinkirchheim zeer goed is mee gevallen!
Wij waren uitermate tevreden van het hele aanwezige animatie team / monitoren!
Een pluim voor deze groep van monitoren!
Wij overwegen om onmiddellijk weer te boeken voor volgend jaar!
Het gezelschap was top. Mooi hotel en vriendelijk personeel met voldoende faciliteiten. Het eten was ook zeer lekker.
Mia D. uit Eksel - Hotel Salzburger Hof OostenrijkOnze kinderen hebben heel wat geleerd van skibegeleider Philippe. Hij heeft dat supergoed gedaan. Hij nam ook initiatief en kwam in actie wanneer het nodig was. Dikke pluim!
Joke V.P. uit Stekene
