Wat onze skiërs zeggen
Het was een hele toffe groep, toffe skileraars en familie. Het eten was fantastisch! Skigebied sneeuwzeker, dus heel leuk ! We komen zeker terug :-).
James D.D. uit Meise - Sporthotel Olymp OostenrijkEen goede verhouding tussen skiën, ontspannen, wellness, culinair genot en een leuke compagnie. reservaties in berghutten, après-skibar flexibiliteit van hotel en begeleiders.
Zeer goede en leuke opvang voor de kinderen na de lessen; zowel de skibegeleiding als de kidsclub met ruime openingstijden. Ook heel goed hotel met vele faciliteiten en lekker eten. Voor herhaling vatbaar!
Glenn H. uit DilbeekToffe groep en goed hotel. Kids vonden skiles, opvang etc. fantastisch. We hebben lekker gegeten. Goede skileraar!
Ilse G. uit BouwelHet was goed georganiseerd. De groep van Flanders Ski bestond allemaal uit toffe mensen. Johan doet ook zijn best om de mensen samen te brengen. Hij doet dit super.
Ann C. uit Tessenderlo
